Livet tillbaka från psyk

Ta tillvara på livet

Publicerad 2014-02-08 16:20:10 i Vardagslivet,

Har inte gjort någonting alls idag. Mitt öga ser värre ut idag. Det är någon sorts inre blödning i ögat och ser förjävligt ut. Tror det kom i samband med att jag hade ont i huvudet och spydde som det kom. Hoppas bara det inte blir värre för då måste jag nog gå till en ögonläkare :/
 
Hur som helst så har jag inga planer för idag och det känns skönt. Lite plugg kanske och sedan melodifestivalen. En lugn dag helt enkelt, det behövs. Jag kan inte förstå att det har gått 14 år sedan vi flyttade till Sthlm ifrån Skåne. Jag minns nyår 2000 så väl. Jag hade en blå klänning och kofta som jag hade fått av mormor och morfar och hade halsfluss och stod i mina syskons rum för att kolla raketerna genom fönstret. Och nu, 14 år senare och jag förstår fortfarande inte vart tiden har tagit vägen. Jag har mått så jävla dåligt att tiden bara har rusat ifrån mig. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska ta tillvara på tiden jag lever märker jag. För rätt som det är kanske någon man känner 
 

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2014-02-15 22:06:36

Du va riktigt fin på denna bilden! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela