Livet tillbaka från psyk

Skillnaden mellan öppenvårdsmottagningar

Publicerad 2014-02-17 10:07:27 i Vardagslivet,

 
Jag ringde capio och bad om mer insomningsmediciner för de tog slut. 10 minuter efter att de pratat med min läkare fanns det ett recept på stilnoct. Det här kallar jag skillnad mellan min förra öppenvårdsmottagning och den nya. Allting ordnar sig direkt och inga jävla väntetider på att få sina mediciner och samtal. Känns som ett rätt beslut att jag har bytt mottagning. Så strax ska jag gå ner på apoteket och hämta ut nitrazepam och stilnoct. Tänkte sola däremellan också tror jag. Ja, det ska jag ta mig fan göra! Trots att solen skiner idag och det är nästintill en hel blå himmel. Vaknade vid 5 i morse och kunde inte somna om men nu efter två koppar med té och frukost så känner jag mig redo för dagen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela