Livet tillbaka från psyk

"Sebo vegetal"

Publicerad 2014-02-08 17:49:02 i Shopping,

Efter att jag fick hem ett serum ifrån yves rocher som heter "sebo vegetal" blev jag fast i det märket. Hur bra serum som helst som tar bort alla trötthetstecken i ansiktet, iallafall på mig. Läste att man får dubbla effekt om man har själva ansiktskrämen också så självklart så fick jag den med. Underbar säger jag bara! Yves rocher har verkligen underbara produkter och ja samt victorias secret med för den delen. 
 
"En ultralätt gelcrème som håller huden matt hela dagen. Den behagliga formulan, berikad med renande och balanserande frossörtsrot, ger långvarig fukt (24 timmar) och låter huden andas. Perfekt för dig med fet eller blandhud som ofta blir glansig."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela