Livet tillbaka från psyk

Lycka.Olycka.Skratta.Gråta

Publicerad 2014-02-17 18:43:55 i Vardagslivet,

 
Jag vet inte vad det är jag ska känna. Lycka. Olycka. Ledsen. Glad. Arg. Nedstämd. Skrattandes. Det finns nog tusentals ord som skulle kunna beskriva hur jag mår. Hur som helst så har jag varit vaken sedan 5 i morse. Vid halv 9 ringde jag capio för att få mer mediciner och det fixade dem direkt så jag tog bussen ner till stan, hämtade ut medicinen, gick in på konsum och köpte pepsi max och gick till solariumet och solade i en halvtimme. Skönt var det. Underbart skönt att dunka musik och låtsas att man är allt annat än här. Nu är det snart middag och jag ska försöka skriva klart en fråga på en inlämning jag håller på med. Men det tycks gå så trögt just nu. Finns det ett liv för mig också? Jag vill tro det. Fast ibland känner jag mig så svag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela