Livet tillbaka från psyk

Ingen kunde röra oss

Publicerad 2014-02-18 12:11:37 i Vardagslivet,

 
Äntligen gör sig våren hörd. Underbart! Somnade tidigt igår men har vaknat flera gånger i natt. Vaknade vid 10 på grund av att min boendestödjare ringde mig. Fixade snabbt iordning mig innan han kom. Vi körde först till affären där jag kunde köpa energidricka och pepsi max och sedan åkte vi ringvägen runt. Haha, för lata för att gå ;). Nej men vi inte faktiskt inte tid att gå. Tänkte ta en promenad själv senare ner på stan för ska ändå hämta ut en medicin som de inte hade inne igår. 
 
Nu har min boendestödjare åkt och jag sitter i soffan och dricker min fina pepsi max och ser ut genom fönstret och tittar upp mot himlen och önskar att du finns där, att du är med mig. Att det är du som skiner upp dagen idag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela