Livet tillbaka från psyk

Ignore

Publicerad 2014-02-11 17:33:23 i Vardagslivet,

 
Ignorera gärna mitt ena öga som är alldeles blodigt. Det är ett blodkärl som har spruckit i ögat. Inte så nice. Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag har bestämt mig för att leva hur svårt och förjävligt det än är och kommer att vara. Dö kommer jag ändå göra någon gång, så varför inte leva den stunden vi har på jorden? Jag försöker samla krafter till att ta mig vidare i livet. Idag har varit en sådan dag då jag bara tänkt på mig själv och det gillar jag. Fler sådana dagar behövs. För hur man än vrider och vänder så allting så är det alltid DU som står där, du som vet sanningen, du som står för konsekvenserna, ingen annan. Förlåt men det blir inte ett så långt inlägg idag. Mest för att jag är trött som inte sovit någonting. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela