Livet tillbaka från psyk

Det löser sig, det gör det alltid. Det fixar sig tillslut.

Publicerad 2014-02-12 20:47:59 i Vardagslivet,

Jag somnade ungefär vid 20.00 igårkväll och sov till klockan 13. Jag var helt slut. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att hämtat ut en paket från yves rocher som innehöll en ansiktskräm, ansiktsmask, läppbalsam och glitterdroppar till ansiktet. Var även förbi apoteket. I morgon ska jag upp tidigt för att hjälpa min lillebror med lite saker inför alla hjärtans dag och sedan på eftermiddagen ska jag till capio i Haninge för kontroll och uppföljning. Jag har absolut ingenting att klaga på den nya mottagningen än så länge. Min läkare lyssnar på mig. förstår mig och framförallt är hon lättillgänglig och skriver ut recepten på direkten när man ringer och behöver förnya. Det blir alltså inget strul med det. Dessutom så ska hon sätta mig i antingen KBT eller DBT grupp samt ge mig en psykolog. Det är mer än vad min förra mottagning kunde erbjuda. Det löser sig alltid tillslut och det börjar det göra för mig. Jag ser mig själv inte som så sjuk som jag var för ett år sedan. Jag vill aldrig hamna i den svackan igen och jag hoppas jag har lärt mig att hantera de jobbiga stunderna, vilket jag tror jag har. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-13 11:04:35

Det går inte att bläddra bakåt i din blogg längre.. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela