Livet tillbaka från psyk

Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Publicerad 2014-02-15 22:39:17 i Vardagslivet,

 
Sitter just nu och dricker multivitamindricka och äter ostbågar. Jag måste erkänna att jag har sovit bort både igår och idag men det behövde jag. I morgon ska jag och Isabelle på Grekland-mässa och förhoppningsvis hittar i någon billigare resa i vår. Annars så har vi redan planerat en resa :) Ska bli sjukt kul! Jag behöver det, jag behöver komma härifrån. Jag behöver få leva jag också. Jag behöver få följa mina drömmar jag med.
 
Har kollat på OS och Melodifestivalen idag men annars ingenting och konstigt nog så känns det skönt. En fullspäckad dag för mig innebär 2 dagars vila efteråt för annars så orkar jag ingenting. Det är någonting jag försöker att förhindra men mer acceptera att det är så det är för mig just nu. Huvudsaken är att jag orkar ta tag i saker och ting ibland. Det kunde ha varit mycket värre om man säger så. Nu ser jag fram emot mässan i morgon med Isabelle. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela