Livet tillbaka från psyk

Akuten

Publicerad 2009-08-14 13:11:48 i Vardagslivet,

Akuten igår. Krockade med cykeln påvåg till jobbet. Köttsår på höger sida och en splittrad handled. Men jag..jo jag fortsatte gå till jobbet när jag var klar där. Kom bara upp på jobbet lite blodig men.. Okej jag förstår att detta låter sjukt men akuten ligger ju ändå precis vid mitt jobb och jag måste få pengar till körkortet!

Blev mest ledsen över att jag inte vet om jag kommer kunna rida på tisdag. Fan..

Äh finns inget att säga..

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-08-14 19:02:53

Shit, ta´t lugnt tjejen! Du hade ju kunnat stanna hemma o pyssla om dig själv en dag :)

Postat av: Ludmilla Rosengren

Publicerad 2009-08-14 20:30:12

Usch, det låter otäckt! Var rädd om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela